piątek, 31 grudnia 2010

Kalendarz adwentowy dzień ostatni

Hej!
To ja lancosekPL
Dziś w kalendarzu była sukienka
I ja oczywiście ją kupiłam bo jest piękna!
Jestem w nią ubrana.
Niestety fotka później .
Papapa!

środa, 29 grudnia 2010

Błędy czy mi się tak tylko wydaje?

Hej!
To ja LancosekPL
Zauważyłam błędy!
Patrzcie:
 Plik odrzucony przez serwer nie wiem czy cokolwiek się doda :(
2 takie same muszki i 2 pary takich samych bótów!
Ale te muszki się różnią jeszcze jednym!
Jak klikniesz na tą na górze to:
A jak na tą na dole to :
Widzicie?!
Dziwne no nie?
A i te ubrania co jeszcze wczoraj były tylko spodnie
i jakaś torebeczka to już są! Są bardzo ładne.
I w większości nie dla ss! Kto chce niech kupuje.
Ja osobiście kasy nie mam ale powoli będę kupywać
te dla dziewczyny. Są tylko dwie rzeczy dla ss.
Te kolczyki z Sunny Bunny i ta peruka z 
Sunny Bunny Cloz. Tam na dole sa fotki tych
rzeczy dla super star. Te kolczyki są całkiem ładne.
Ta peruka mi się nie podoba. Tam jest ta peruka na mnie i
koło mnie. Bo na mnie nie było widać jej tak dobrze.
Komentujcie! Już niedługo nowa (albo nowe)redaktorka bloga!
Koleżanka Paulina1230 czyli: Czekoladka1485 i jeszcze jakaś dziewczyna.
Nicku nie pamiętam. Zaniedbałyśmy troszkę bloga ale święta :D
Tą dziewczynę możecie obejżeć. Bo jest w obserwatorach.
Jest tam też Mychorek1 :) No i tyle. Tu te fotki o których 
mowa była tam na góóóże:



sobota, 25 grudnia 2010

Kto to?

Znowu :P
Kto to?
Do wygrania tak samo.
5sd lub prezent :P
Kto to?

 
Wygrywa mychorek1 !!
Zgłoś się do jutra w mojej kg po nagrodę :D
Zgłoszenie jutro nie będzie ważne!

Kto to?

Hej!
To ja paulina1230
Robię mini konkurs :P
Ten kto na stardoll troszkę gra to pewnie wie kto to:
Do wygrania 5sd albo jakiś prezent :P


Wygrywa mychorek1 !!
Zgłoś się do jutra w mojej kg po nagrodę :D
Zgłoszenie jutro nie będzie ważne!

czwartek, 23 grudnia 2010

:D

Zapro na bloga:
stardoll-kropka.blogspot.com
Jest super!


Koniecznie:
-skomentuj
-dodaj się do obserwatorów
-weź udział w loterii!


(PS. zapraszam też do clubu eski104 apartamenty)

identiTee

Hej! 
To ja LancosekPL
konto moje coraz lepsze :D
No a ...
Będą może mini konkursy. Tak mi Paulina1230 mówiła :)
Wygrała na blogu eski104,
500sd!
Ale to nie nasz temat :D
Nasz temat to: identiTee :D
(lubię tą buźkę: :D na gg jeszcze lepsza)
A więc które rzeczy chcę najbardziej :D
Będę kupywać je ale powoli bo mam mało kaski i oszczędzam :D
No to to są te rzeczy:



podobają się wam te rzeczy?
Mi bardzo.

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Hej!

Hej!
Tu Paulina1230.
Ja już dzisiaj chyba nie napiszę.
Ale chcę wam powiedzieć że mam darmówkę:

Wejdźcie w link:
I weźcie udział w konku.



Fotka później :D